
3D-preskušanje
Dinamične 3D-analize za varnost in trajnost vozil
Povečanje produktivnosti za mobilnost prihodnosti
Ne glede na to, ali gre za e-mobilnost, lahke konstrukcije ali področja klasičnega razvoja vozil: Avtomobilska industrija uporablja optične merilne sisteme na področju avtomobilskega testiranja, da bi pospešila postopke načrtovanja in simulacije. Z ocenjevanjem lastnosti materialov in obnašanja komponent lahko analizirate varnostna tveganja, trajnost komponent, procese lezenja in staranja ter vizualni videz skozi čas in med uporabo.
Z večdimenzionalno merilno tehnologijo družbe ZEISS je mogoče ugotoviti negativno obnašanje komponent in s tem povezane vzroke. Rezultati meritev zagotavljajo usmerjene povratne informacije za hitro oblikovanje in optimizacijo izdelkov, da se odpravijo moteči hrup in vibracije ali optimizirajo zapletena zaporedja gibanja.
Ciljno usmerjene povratne informacije za hitro oblikovanje in optimizacijo izdelkov

Preskusi trčenja
Izpolnjevanje varnostnih zahtev
Ocenjevanje preskusov trčenja pomaga izboljšati varnost vozil in zmanjšati verjetnost telesnih poškodb.

Sledenje in pozicioniranje
Razširitev proizvodnega procesa
Sledenje v živo se na primer uporablja pri dolgotrajnih preizkusih, preizkusih utrujenosti, preizkusih v vetrovniku in analizi vibracij.

Lastnosti materiala
Varna podlaga
Parametri materialov zagotavljajo zanesljivo podlago za načrtovanje posameznih komponent, razvoj orodij in realistično simulacijo.

Analize togosti
Učinkovit razvoj izdelkov
Izmerjene deformacije pomagajo pri oceni konstrukcijske togosti vozila in po potrebi spremeniti zasnovo.

Vetrovnik
Izboljšanje aerodinamike
Natančne analize aerodinamičnih lastnosti pomagajo pri oblikovanju vozil, ki izpolnjujejo najvišje standarde glede zmogljivosti in varnosti.

Klimatska komora
Izpolnjevanje zahtev
Preizkusne naprave v klimatskih komorah omogočajo preverjanje življenjske dobe izdelka.
Pogled v prakso
ZEISS zgodba o uspehu
TU Dresden
Analiza verig fizičnih vplivov
Dinamične analize se izvajajo na vozilih, da se oceni medsebojno delovanje podvozja, osi in pnevmatik.